28 mai 2011

101 De Metri Frigaruie!








A venit si ziua cu pricina. Desi, bloggeri harnici, ieri pe data de 27 mai ne-am adunat cu gramada in bucataria din Cantina Primariei de la Someseni. S-au spalat legume, s-au taiat, s-a despicat carnea in bucati potrivite si s-au asezat pe tepus.



Astazi , 28 mai, de dimineata s-a strans lumea pe la 11 pe Kogalniceanu (unii mai devreme, altii mai tarziu) sub indrumarea lui Adrian Hadean. Ne-am pus pe treaba si buna treaba am facut. Norocul nostru cu teii si alti copaci care ne-au purtat umbra, sa nu murim in arsita soarelui... caci focul ne-a rumenit bine obrajii. Lumea a fost, s-a incantat, ne-au laudat si au mancat, speram ca pe saturate. Parerea mea este ca am facut echipa buna si lucrurile sper ca au decurs conform planului Domnului Adrian Hadean :)





Stire calda gasim aici la CityNews, dar si la alti bloggeri participanti care probabil imediat se pun pe scris, daca nu au scris deja :)
Si aici vedeti un video scurt si la subiect, cu Bucatarul Sef Adrian Hadean inspectand focul.

Multumim Sponsorilor (Agricola Bacău,CSI, Italinox, bauMax, Primăria Pericei (ceapa, știți?) și AlSet.) si tuturor celor care au participat!



La sfarsit au reusit si bloggerii sa guste din Marea Minune. Unii au mancat doar paine cu ceapa ^_^ Nu stiu cine a adus o dulceata de ceapa.... nu vazusem in viata mea, dar a fost extrem de delicioasa!! Sa fiti iubiti si sa fim sanatosi!








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu