4 iunie 2011

Complexe umane



Oamenii sunt fiinte foarte complexe si extrem de sofisticati. Astazi se cearta, maine se iarta, iarasi se cearta. Ma intriga certurile. Toti ne-am certat la un moment dat in viata. Unii mai mult altii mai putin. Dar cearta, acest conflict imens de orgolii, este permanenta pretutindeni, indiferent cat te chinui sa o eviti. Si pana la urma nu e bine nici sa dai pe tine toata vina ca sa eviti cearta, si sa iti ceri tu scuze. Fiindca pari amarat in ochii tai, sau poate chiar incepi sa crezi ca e vina ta. Dar nu e vina ta. Nici a ei, nici a lui. E ceva natural care vine din instinctu stupid.... de a fi alfa.

Motanul meu este alfa in casa (ma rog, camera mea :) si si-o cam ia in cap, dar e un adorabil. Il mai cert uneori numai fiindca poate provoca stricaciuni, dar se invata repede. Este curios si fascinat de legile fizicii :) Iar pe mine ma fascineaza modul lui calm de a reactiona cand este certat. Precum un om care habar nu are de ce este certat.....




Trebuie sa invatam sa lasam de la noi. Sa analizam o situatie bine inainte sa tragem concluzii pripite. Am patit de prea multe ori sa fiu acuzata pe nedrept. Si la randul meu am patit sa acuz pe nedrept. Cel mai important insa, este sa iti chiar dai seama cand gresesti.... Sa recunosti ca ai gresit si sa ceri iertarea celui pe care l-ai ranit.


Am pus poze (nu sunt chiar noi) cu motanelul meu, fiindca este prea frumusel sa nu il fac vedeta :P





Hai sa incercam sa fim mai buni, si mai intelegatori. Fiindca cearta creeaza numai tensiune si stres si imbatranim prematur :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu