10 iunie 2011

Pisica mea si ce stie ea


DA, motanul meu este fascinant. Precum sunt toate pisicile dealtfel.

Sunt curioase, interesate de legile fizicii (absolut fascinate de miscare, caldura, lumina). Iubitoare. Si toti cei care aveti saua ti avut vreodata o pisica, stiti cat de mult va poate iubi animalutu... Atat cat stie. Al meu ma lasa sa dorm noaptea. merge la el in patut. Dar uneori vine si imi doarme pe plapuma. Cand lucrez la laptop vine sa doarma langa mine, in brate, pe laptop, langa laptop. Si cand vin acasa il gasesc dormind pe scaunul meu ^_^




Astazi am intrat in camera si era tot infoiat, cu creasta pe spate si cu o coada de 3ori mai stufoasa. Ma uit in jur, sa vad ce nu pare la locul lui... S-o fi speriat de vreun obiect care ar fi cazut, cautam detalii. Nimic. El mieuna scartait, se uita la mine si la geam. Am mers sa vad ce om rau o fi acolo de mi-a speriat matzucu.... Era pe gardu ce da in vecini o pisicuta. O mai vazusem prin zona. Sperioasa de ea. I-am pus mancare in geam si m-am dus in treaba mea. Cand revin in camera, asta mic iar infoiat tot... Ea in geam manca speriata. Cand m-a vazut a fugit.



Mi se pare foarte interesant ca pisicu meu nu stie sa socializeze deloc cu alte animale. A avut 5frati cu care impreuna cu parintii au locuit 2luni impreuna. Cu mine socializeaza fara hibe. As vrea sa il vad socializand si cu alte pisici... nu stiu. Ma simt vinovata parca il privez de la o viata pisiciasca cu pisici... isi reneaga neamul....






Am preferat sa va arat poze cu pisicu decat cu degetu meu dupa experienta cu blenderu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu