16 ianuarie 2012

To apple or not to apple.

Am primit cadou un i-pod simpatic de ziua mea in 2006. Era din prima generatie de iPod nano si imi era simpatic. am trecut prin multe impreuna.


Insa dupa cam 2ani nu mai rapsundea decat cand era cuplat la curent. L-am pus frumos in cutie si am uitat de el intr-un sertar. In toamna 2011 prin noiembrie cred mi-a trimis un prieten o stire de pe site-ul APPLE. cum ca toate ipodurile nano din prima generatie au fost fabricate cu un defect al bateriilor si ca acestea vor fi inlocuite de catre service-urile apple. ( http://www.apple.com/support/ipodnano_replacement/ )




 M-am documentat abia prin decembrie cand am primit personal mail de la Apple instiintandu-ma despre acest Replacement Program. Pe forumuri spunea lumea mirata ca au primit inapoi tot un Ipod nano, identic cu cel vechi. altii ca l-au primit pe cel vechi reconditionat. Eu a trebuit sa ma cert cu cei de la I-style sa accepte sa imi faca schimbul. Nu pricep de ce. Initial mi s-a spus ca e eligibil apoi ca nu dar nu mi s-a oferit nici o explicatie cu nici un argument ca sa pot sa inteleg si sa accept faptul ca nu vor sa mi-l schimbe. 






 Dupa cateva hate mailuri din partea mea catre ei, mi-au scris ca au discutat cu "acestia" (banuiesc ca se refereau la cineva de la apple) si ca nu se stie de ce NU e eligibil insa il vor schimba chiar daca Nu e eligibil. AU tinut mortis sa reprecizeze ca nu e eligibil, desi e iPod nano 1st Generation cumparat in perioada de timp specificata. M-am suparat putin pe service-ul apple din Romania, insa mi-a trecut. Zilele trecute mi-a venit jucaria. Ma asteptam sa fie cea a mea. Insa e alta. E un iPod nano 8GB silver foarte micut si simpatic.



Ma mira extraordinar de mult faptul ca mi-au trimis un iPod de 8GB cand al mau avea doar 2GB, ca e ceva nou recent si fresh. Nu ma asteptam la asta deloc. 


well anyway MULTUMESC (many thanks)
 Apple si iStyle

Un comentariu: