10 august 2012

de la Sighisoara la Medievala

Intarziat reusesc sa descriu putin ceea ce s-a intamplat in Sighisoara. Pe data de 20 a fost deschiderea acestui festival. Cu o saptamana mai devreme. A tinut trei zile insa comerciantii au ramas 10. Unii. Am ramas si noi cu coditele, desi daca plateam undeva pentru cazare nu se renta deloc. A fost bine pentru mine. Am apucat sa imi observ orasul natal din alta perspectiva decat cea de localnic. Prin ochii clientelor care imi povesteau experienta lor de turist, viziunea lor asupra orasului.

Am cunoscut multa lume frumoasa de la gand si suflet. 

As dori sa ii prezint, succint.

Luminita Dumitrache este studenta la arte/grafica in Bucuresti si face ilustratii si gravura. Am cunoscut-o fiindca m-au absorbit desenele ei si am simtit ca este un om deosebit. Am facut shcimb de gravuri, de povesti, desi timpul a fost scurt. Brosele de la ea m-au incantat incat nu m-am putut abtine :)
din pacate nu am mai multe poze.
Sper sa isi faca curand o pagina personala sau un blog sa updatez cu link.

ilustratie - brosa


ilustratie - brosa

 cercei cu ochi




Am ramas fascinata in fata unor gravuri in os si asa am cunoscut doi oameni minunati: Andreea si Manu, care fac bijuterii si alte obiecte frumoase pe care le puteti gasi pe site. Fac si la comanda, si din pacate nu am mai multe poze dar curand vor updata si site-ul cu mai multe imagini recente.

medalion gravat manual in os






Am cunoscut o familie -jos palaria- din Brasov. Andreea  Boeriu construieste bijuteri cum nu am mai vazut, deosebit de frumoase, cu o grija si talent deosebit. Toate sunt create manual si sunt deosebit de frumoase. Imi pare rau ca nu am mai multe poze. din nou. Fiica ei, Daria, are un vast portofoliu de desene absolut fascinante. Mi-a facut mare placere sa am standul langa ei si sa povestim. Urmatoarele poze sunt cateva bijuterii care m-au incantat mult!


inel

medalion "tree of life" cum ii zic eu

cercei

cercei

cercel care nu necesita gaura

"cercel" care nu necesita gaura





L-am cunoscut si pe Bogdan care din toamna vine la Cluj (de la constanta) care canta la chitara si voce, pe noi ne-a incantat. Si pe Jimmy l-am 'recunoscut' fiindca el e pazitorul cetatii. Poza cu ei doi si un video.


Jimmy & Bob



video

Si am cunoscut o pisica super draguta!! care era fana coditelor facute de noi :D le gasea apetisante. O cheama TU. O sa pun si un video cu ea pe youtube dar nu acum :)
pisicuta TU


experiment de Bob







si asa...
poate facem si la anu codite. cine stie.




Un comentariu:

  1. Frumoase codite :)
    A mea ,a cazut la un moment dat :(
    Mi-a placut de tine , de coleguta ta , de Sighisoara.
    Cerceii care nu necesita gaura se numesc ear cuff :)
    Pisicuta e adorabila :)
    Si baiatul canta fain :)
    Pupicei

    RăspundețiȘtergere