13 septembrie 2012

Simplicity review

Am auzit undeva primavara asta, intamplator, ca exista un restaurant raw-vegan in Brasov. Nu mi-a venit a crede. Aceste lucruri sunt raritati si intr-o tara ca si Romania unde micii si shaorma se consuma la greu, sa se creeze un asemenea mic paradis mi se parea greu de realizat (sau greu de functionat). In august urma sa trec prin Brasov asa ca am cautat pe internet si prin prieteni brasoveni locul respectiv.


Am notat adresa si odata ajunse in orasul bisericii negre, ne-am indreptat catre strada Nicopole unde speram sa ne infruptam ca boierii cu... mancare de origina vegetala si negatita. Desi am o cunostinta care consuma in medie ~80% din hrana mancare negatita (sti tu cine esti, G :) nu stiu mai nimic despre acest regim alimentar. iar eu iubesc sa gatesc. Cu toate astea stiu ca anumite plante isi pierd proprietatile nutritive cand sunt gatite si de doua ori pe saptamana mi-as dori sa mananc cruditati.

Urma sa vad daca regret ca acest loc este o raritate sau sa ma bucur.




Evident nu a existat nici un motiv sa ma bucur. Ba mai mult mi-as dori sa se gaseasca in toate orasele cel putin un asemenea local.

Intr-o duminica dimi-dupamasa s-a petrecut aceasta vizita si am fost primite de catre un domn foarte amabil. Locul arata de vis. Din pacate pozele de la A. nu au ajuns la mine si nu le pot impartasi. Am decat ce am facut cu micutul meu Canon. Alb si albastru-turcoaz, o ambianta fermecatoare, aer curat. Un meniu extrem de bogat, iar dupa mancarea consumata (care a fost de vis) am vrut dinadins sa iau ceva cu mine si pentru drum.







Eu am comandat chiftelute marinate si o portie de brocoli (nu mai tin minte cu ce -dar a fost delicios!) iar A si-a comandat o portie de desert, ceva prajitura cu morcov si mar. Am gustat. Un deliciu. Portile au parut mici insa au fost extrem de satioase. Iar despre sucurile proaspete din fructe si legume nici nu pot pomeni cat de gustoase! Si limonada cu ghimbir. M-au castigat. Oricand voi avea drum spre Brasov, la Simplicity voi manca. 



Va recomand cu caldura.



!  nota 10 !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu