20 noiembrie 2012

Omra Elias review



Aceasta postare este mai mult o opinie. personala evident. 



Am incercat sa ma apuc sa scriu despre Omra Elias din august de cand am vizitat locul, vroiam sa profit de memoriile senzoriale care erau inca proaspat asternute. 











Locul a fost foarte placut, relaxant, cu flori si plante, terasa frumoasa. Fetele care lucrau acolo au fost foarte dragute cu noi :)







Mancarea arata asa bine incat am inceput sa halesc inainte sa apuc sa fac poze. Dar am tras in chip mancarea ca sa aveti o idee. Meniul era ok, este de unde sa se aleaga. Desi multe lucruri imi erau straine asa ca nu stiam sigur ce sa comandam. Am luat ceva chiftelute (trebuie sa precizez ca vegetariene?), ceva salata cu mango (yum) si o mancare de vinete in orez. Satisfacator. Sucurile delicioase. 




Momentan ma aflu in Dublin unde exisa cateva restaurante vegane si toate restaurantele au meniu vegetarian cel putin. Sunt trista ca la noi aceste locuri sunt o raritate. In restaurantul Omra Elias mai era o singura clienta care a povestit mult cu angajatele, dar poate nu eram noi acolo la ora potrivita. Daca sunteti in Bucuresti, merita incercat. Sper ca pozele sa fie mai clare decat ceea ce am scris. 





locatie: Strada Occidentului, nr 11, Bucuresti, Romania

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu